HJÄRTA.

När jag ser dessa bilder sitter jag bara och ler för mig själv. Minnena jag har med er är några av de finaste jag har. Vi har gått igenom så mycket under åren. Alla karaoke kvällar, våra musikvideos, sommaren på öland, middagskvällar och jaa så mycket mer. Kvällar då vi både suttit och skrattat tills magen gör ont, tills att vi sitter och gråter. Även om vi inte ses lika mycket nu eller umgås som vi gjorde förr. Så kommer ni alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.♥


ª Linn

Åh, ja kan inte mer än att hålla med! Älskar er, och ni kommer alltid vara de bästa för mig, de vet jag <3

Svar: Love u <3
Emmy Nikolausson

2012-12-20 // 08:17:59
ª elin

bästa! vad vore jag utan er? <3

Svar: love u <3
Emmy Nikolausson

2012-12-20 // 15:22:27

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback