FRÅGOR OCH SVAR.

Åh blir verkligen så glad när folk kommenterar här på bloggen. Ni är så fina. Fick Två frågor som jag tänkte svara på här i ett inlägg.
- Vad sysslar du med nu och vad har du för planer framöver?
Just nu jobbar jag extra på forum på hotellet och som vikarie på dagis/ skola. Håller på och ta körkort och så också, sen försöker jag gymma så mycket jag hinner. Så har för de mesta alltid saker och göra om dagarna. Ibland hinner jag knappt träffa mina vänner för att de blir för mycket.

Mina planer framöver eller som jag har bestämt och bokat och allt är att i början på mars flyttar jag till underbara London för att plugga Engelska. Som jag längtar. De ska bli riktigt roligt, har räknat ner sen i början på Juli så nu är de bara 5 månader kvar. Bara och bara men ändå, hoppas på att de går snabbare dit en vad de låter. Efter de har jag verkligen ingen aning om vad jag vill. De finns nämligen så mycket jag vill göra. Vill plugga till stylist och lära mig allt om de, vill också ha hunnit gå på en danskola i mitt liv. Men något jag framför allt vill är att flytta utomland och resa och se nya platser. x




Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback