ONE DIRECTION

Är ledig på måndagar så passade på att sova ut. Är helt slut efter helgen. Har nämligen varit ute varje kväll sen i torsdags.. Så har inte resulterat många timmars sömn precis.. Men när jag vaknade låg jag kvar i sägen och åt frukost och pratade med min fina familj ett tag som jag saknar enormt mycket.

Efter de gjorde jag mig i ordning och åkte till O2 arenan som ligger ca 10-15 min med buss ifrån där jag bor. Skulle hämta ut biljetterna till One Direction som min bästa pappa fixade till mig. Är lyckligast. Ska gå med Olivia på lördag. Haha kommer bli sjukt kul, de kommer vara vi och massa tonårstjejer där. Klockrent. Men dem sa att jag endast kan hämta ut biljetterna samma dag så ska hämta dem på lördag istället. Men passade på och gå runt och kolla lite sen åkte jag hem var helt slut så somnade ett par timmar. De var min dag de haha. Xx




Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback