A THROWBACK OF THE YEAR.

En liten återblick av mitt år i blandade bilder. Har haft ett år med mycket fina minnen även om året inte alls var mitt bästa. Men har hunnit resa till både Thailand, London och Danmark. Har också varit i huvudstandet ett antal gånger och även varit i Malmö med min familj, har även vatt i våran stuga på Öland. Våra vänner från L.A var och hälsade på, vilket är ett av de bästa minnerna detta år. Har också öppnat upp låndan med tjejerna som vi grävde ner för tre år sen. Sen har jag har lärt känna så mycket nya människor. Jag och Sis har festat med bandet Sons of Midnight, vilket är bland de sjukaste jag gjort. Och något vi inte får glömma är att jag har hunnit tagit Studenten och gått på Balen, vilket kommer alltid vara ett minne för livet. Sen finns de så mycket mer som hänt men då skulle de krävas en bok för att skriva ner allt. x


Så himla fin blogg du har o du är inte heller så dum.
Vad har du köpt den där bikin?

Svar: Åh vad fin du är, tack så jätte mycket fina du.♥Bikinin är köpt i Thailand när jag var där i Februari förra året.
Emmy Nikolausson

2013-01-03 // 19:17:22

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback