NI ÄR SÅ FINA.

Tänkte svara på en fråga jag fick i måndags. 
Hej! älskar din blogg, alla fina bilder & texter.. så sjukt inspererande!! läser den varje dag, bästa bloggen jag läst någonsin om jag ska vara ärlig! 
Men har en liten fråga till dig, vart är det du redigerar bilderna & sätter ihop collage & gör dina texter? 
hoppas du får en superfin måndag, x.
 
Nämen åh tack finfina du! Så himla glad jag blir ska du veta. Du gjorde min dag ♥ Jag redigerar dem i ett program som heter photoscape. Där gör jag samt mina texter och collage. Men har nu förtiden också börjat blogga via ipad så då redigerar jag bilderna i en app som heter Pixlromatic. Hoppas du får en jätte bra fortsättning på veckan. x



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback