SEVEN THINGS I WANT TO DO BEFORE I DIE.

- Hjälpa människor. (Bara genom att tro på dem att dem kan lyckas med sina drömmar, få slut på mobbning, och hjälpa folk i fattiga läder, helt enkelt hjälpa människor på alla möjliga sätt.) 

- Trivas med min kropp. Att kunna titta i speglen och säga att jag älskar min kropp.
- Att bli kär. Att hitta den "rätta", den mannen man skapar en familj ihop med. Att han gör mig lycklig.
- Att få bada med delfiner på Hawaii. Vem skulle inte vilja göra de?
- Åka och se en massa gammal byggnader, slott och kyrkor världen över.
- Övervinna mina rädslor
- Bo utomlands.
Finns så mycket mer, men valde ut lite. Men detta är drömmar och mål jag önskar att någon gång kommer bli sanna och uppnådda. Speciellt dem tre första.




Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback