THE FIRST DAY IN SCHOOL.

Nu är första dagen i skolan avklarad. Okej inte för att den var jobbig men har spänt mig hela dagen och har knappt sovit inatt för har varit livrädd att försova mig.. Eftersom jag har så svårt att komma upp på morgonen.. Men jag kom upp. Haha

Mötte mycket nytt folk men dem jag lärde känna mest var dessa två tjejer. Hur Goa och snälla som helst. Den ena är från Frankrike och den andra från Ryssland. Träffade även på Olivia idag. Kändes så lustigt att träffa på någon man känner såhär i London men de var riktigt kul. Hon är lika go som vanligt!

Nu ska jag dricka mitt te och umgås med familjen lite. Ska sedan gå och lägga mig ganska tidigt ikväll för är rätt så trött. Xx




Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback