∙≫∙≫∙ MIXED ∙≪∙≪∙


2014 var inte mitt år. De började väldigt tufft, och de har fortsatt i vågor. Detta är något jag fortfarande jobbar på men som jag har lyckats ta mig en bra bit ifrån. Men i allt detta mörker så kom hösten, som förövrigt inte är min favorit årstid, men som gav mig så mycket ändå. Jag fick tillbaka min ork för de jag älskar mest, dansen. Vilket ledde till att jag fick komma med i en otrolig grym dansgrupp, MIXED. Har lärt känna tre grymt bra tjejer som fort blev tre av mina närmaste vänner. Jag är så sjukt glad över att få vara med i denna dansgrupp och jag är så galet pepp på vad vi har för planer för den också. Så året slutade även rätt bra ändå. 

Ni kan även följa oss på instagram, mixeddancecrew och så finns vi även på Facebook, MIXED DANCE CREW. Vore kul om ni kollar upp de. XX 



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback