LONDON RESA?



(Pics från andra gången i London med familjen)
Har inget att göra så kollar resor till London. Vill inget annant än att komma bort just nu, mår som bäst utomlands.  Kvävs av att vara här, eller känner hur ångesten kryper i mig av att bara sitta här och inte göra nått. Så funderar på att åka till London igen, få ny inspiration, och få komma igång med de jag verkligen vill göra i livet. Men något jag drömmer om är att få åka till LA igen. De är 11 år sen sist, vilket är alldeles för länge. Saknar vännerna där. Har redan gått över 2 månader sen jag träffade dem när dem var här och hälsade på. Men nästa gång blir de vi som kommer över till LA. Och seriöst, jag hoppas och önskar verkligen att jag någon gång kommer bosätta mig där. xx


Vi kan åka till London efter jag har jobbat på Öland sista veckan i september! hah :)

Svar: Jaa men jag är på alltså, vi drar dit haha :))
Emmy Nikolausson

2012-09-06 // 12:09:12

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback