DRÖMMAR.

Bilderna är från weheartit.com. 
Dessa bilder visar vad jag dagdrömmer om just nu. Vill ha vår här i London, lite mer värme så att säga. Drömmer även om att åkts tillbaka till L.A. träffa våra vänner vi känner där och även uppleva något jag ha är drömt om i flera år. Vill också kunna gå barbent och slippa dessa strupbyxor som jag har fått använda allt för länge nu. Vill äta exotiska frukter av dess like och kunna känna havets lukt och blommor som blommar för fullt. Vill även ha min egna lägenhet som jag kan inreda med en massa vackra blommor och rosa och vitt. Vill resa med min bästa vän till något exotisk ställe och bara njuta av nuet. Vill skaffa mig en liten tiger unge som husdjur. Vill också bosätta mig här i London livet ut och aldrig komma tillbaka till Sverige. Nu ska jag fortsätta att drömma vidare. Xx



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback