MIN DAGLIGA RUTIN ~




Så ovan ser ni min dagliga rutin. Har även en produkt till sminkbortaggning för ögonen men glömde ta med den på bilden. På första bilden är de produkterna jag använder för sminkbortaggning. Eller tuben rättaresagt, vätskan är till för återfuktning av huden. På andra bilden är de produkterna jag använder efter. 

Jag kör då på märket Chanel, vilket man inte behöver göra. Men gillar deras produkter, då dem har gett bra resultat. Har inte lika torr hy som jag hade innan t.ex. Sen doftar dem underbart och man känner sig som en ny människa varje gång. Sen finns de ju även andra produkter som inte är lika dyra som är säkert lika bra. Bara att dessa är just nu mina favoriter. x



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback