SÅ TIDEN HAR GÅTT, MEN HÄR HAR DE STÅTT STILL.



Hej.. Eller hur ska man börja? 
De var ett tag sen jag kollade in här. Har haft tok för mycket den senaste tiden med jobb, dans och annat som kommit i vägen. Tråkigt för har saknat att blogga. Känner att de kanske är dags att damma av den och börja lite smått igen eller vad säger ni? 

Kanske även ska börja berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden. Utöver jobb så dansar jag i dansgruppen MIXED med en av mina bästa vänner. Vilket har gjort stora framsteg på bara mindre än ett år, vilket är helt sjukt? Därav mycket tid på fritiden har gått åt åt just dansen. Men de är verkligen inget jag klagar över, för de finns inget som får en att må bättre. 
MEN iallafall. Känner att jag ska försöka ta tag i att blogga lite då jag hinner. Kommer tyvärr bli mest mobilbilder då jag inte har någon kamera at The moment. Men de får gå ändå. Så om om ni kommer fortfarande gå in här så kommer ni få läsa om dansen, vardagen och lite av varje med andra ord. 

Hoppas ni fortsätter läsa och klickar in här framöver. puss




Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback