NOT FEELING THE BEST.

 
 
Är hemma från jobbet idag. Har inte kunnat sova något alls inatt, har vaknat ett fler tal gånger pågrund av huvudvärk och de har inte blivit bättre om vi säger så.. just nu känns de som om någon sitter på mitt huvud och pressar ihop de. Har även fått ont i halsen som pricket över i:et.. Så jag tänkte att jag stannar hemma och vilar så att jag kan förhoppningsvis kan gå till jobbet imon igen.
De går knappt skriva heller, är så öm i fingrarna att jag skakar ?! Åhh, har ej tid med detta.. har så mycket just nu, så kan inte slappna av. Är stressad för Lördag då vi ska uppträdda med dansen, och behöver verkligen öva för de. Så jag hoppas att detta går över fram tills ikväll så jag kan ta mig ur sägen bort till dansen. Sen är de mycket på jobbet och utöver de att jag får paniik.. dessa två veckor framöver har jag inte tid med att bli sjuk. 
Hoppas ni har en bättre dag och att ni får en bra onsdag. XX



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback