10 THINGS.

› Jag bär alltid solbrillor. Kan inte vara utan. Dag som natt, ute och inne. Älskar dem.
› Samlar på hattar, av alla olika slag. Tycker de är så vackert och de kan göra en hel "outfit". 
› Har svårt att bli kär. Riktigt svårt kanske man ska säga istället. 
› Jag dagdrömmer mycket. När jag gick i skolan fick jag alltid höra av lärarna när man hade utvecklingsamtal att jag inte riktigt alltid var med och lyssnade på lektionerna för att jag drömmde. Haha.
› Jag sover ALLTID med öronproppar, orsaken är inte för att de ska vara tyst utan för att jag är rädd ifall småkryp ska krypa in i öronen. Ehh.. Jaa de är sant.
› När jag var mindre så spelade jag fotboll i 8 år, och idag ångrar jag mig att jag slutade.
› Jag är sjukt mörkrädd. Och har lätt att börja gråta.
› Vet inte hur jag ska klara Halloween iår, för att jag verkligen är livrädd för masker folk bär. Och då menar jag verkligen livrädd. Även om jag vet vem de är under så kan jag börja gråta och de är sant.
› Britney Spears har varit min inspiration i 13 år och de kommer hon alltid vara också. Minns min första Britney dvd  , jag lärde mig alla dansteg och alla sånger. Jag stog i timmar och försökte lära mig dansa och sjunga som henne.
› De första jag tänker på hos en kille är leendet. Och de är ett plus om han har en smilegrop också. Hihi.
 



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback