ALLT SNURRAR. ALLT INOM MIG ÄR UPP OCH NER VÄNT. MEN DU ÄR MIG PERFEKT.

Har haft en del att göra idag. Åkte in till stan för att fixa lite. Hämtade bl.a. Ut min ring som varit på lagning. Äntligen. Sen blev de att träffa min fina vän Summe. Hon överraskade med Sushi med vegitarisk till mig och de var faktiskt väldigt gott. Tror de eller ej, men de var de. Hon är allt för bra hon. Sista gången jag träffade henne nu innan jag åker. Och kommer sakna henne kan jag lova. Enormt mycket. Träffade även min fina gudmor ikväll också. Alltid lika trevligt. Bäst är hon.

Nu har jag nästan packat klart allt. Har bara lite kvar. Sen har jag lite problem med vad för skor jag ska ha med mig.. Bland de svåraste jag varit med om vill jag lova. Går inte välja.. Men har ett par dagar att tänka till. Xx




Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback