IT'S FUNNY TO LOOK BACK.



ª hanna

assåååååå!!! galet så himla fint! inspogirl hihihi <3

Svar: Aw men så himla fiiin du är Hanna! Vad glad jag blir <3
Emmy Nikolausson

2013-01-02 // 00:41:12
ª Alexa

Så himla fin du är hihii<3
På bilden högts upp till höger, vad har du köpt den klänningen? <3

Svar: Aw vad fin du är! ♥Jag tror jag vet vilken du menar, de är en kjol och ett linne som jag satt ihop som ett klänningen. Så kjolen kommer ifrån monki och linnet är ifrån Jc. Eller om du menar den vita klänningen så kommer den ifrån aima ♥
Emmy Nikolausson

2013-01-03 // 19:09:50

http://nyheter24.se/modette/angelicablick/files/2012/12/20123-1024x512.jpg

kolla hon har snott din ide :(

ni är faktiskt väldigt lika. synd att hon ska härma dig bara :(

Svar: Vad söt du är lille vän! Men jag fick faktiskt idén ifrån henne, så de var jag som härmade henne där :) Men de var gulligt av dig att du hade lagt märke till att vi gjort samma sak! :)
Emmy Nikolausson

2013-01-05 // 12:04:44

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback