SWEET DREAMS.

Ska lägga mig snart, behöver få så mycket sömn som möjlig, har nämligen gått och blivit förkyld, och inne i mitt huvud bombar de just nu. Men annars är de bra. Saknar bara mina två finaste vänner, den ena befinner sig i Linköping och den andra i Miami. Men Sis kommer hem på fredag och Buddy kommer om en och en halv vecka så får hoppas tiden går fort. Får förövrigt se hur jag mår imon, men ska på ett pass med min faster på friskvårdshuset imonkväll vilket jag set fram emot. Men ska ta och lägga mig mig nu så jag piggnar till lite. Godnatt. Xx



ª Sis

Miss you finaste vän och syster!

Svar: Sis i Miss u too my beautiful best friend.
Emmy Nikolausson

2013-01-28 // 00:02:23

Åh saknar dig! Krya på dig ifrån förkylningen! Ses snart, då ska vi skratta på zumban igen, love <3

Svar: Jaa de gör vi, åh haha jaa de saknar jag, big love <3
Emmy Nikolausson

2013-01-28 // 22:05:57

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback