03.03.2013

Nu är jag äntligen framme i London. Resan gick jätte bra, även om de är jobbigt och säga hejdå. Men vadå vi syns ju snart. Så ska man tänka. Haha.

Familjen jag bor hos är jätte snälla och trevliga så jag är jätte nöjd, de känns bra. Har druckit te minst 5 gånger sedan jag kom (jag kom ungefär vid 14.00. Så har blivit en del. Haha. Men de är inget jag klagar på.

Nu är de bara morgondagen jag är nervös över. Hur jag ska hitta till skolan men de ska nig lösa sig på något sätt. Men nu ska jag inte sitta här längre. Ska gå och vara social med dem andra. Xx



Gutt att veta att du kommit fram! Det kommer gå jätte bra i morgon. Ber om visshet! Dricker dy te? ;) Kram

2013-03-03 // 20:29:31

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback