MÅNGA KÄNSLOR ~




Bilder från dem vackra gatorna i London med alla fina blommor.

Varit en låång dag idag. En dag med många olika känslor med sorg, lycka och även med en massa kärlek. Man kan lixom från och med nu släppa de jobbigaste och nu mera komma ihåg alla fina minnen med ett leende på läpparna. Visst de kommer ta tid att ta in de som hänt men de får de göra också. De är något man får tillåta. 

Men nu ska jag äntligen få sova lite, har varit dåligt med sömn dem närmaste veckorna och speciellt denna vecka då man varit sjuk också.. Nu börjar jag krya till lite så nu hoppas jag på en natt med mycket sömn. Vet inte alls än vad morgondagen har att erbjuda, får se hur jag mår och hur pigg jag är då. Dagen får bli spontan. Men nu sova. Godnatt. x



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback